Rainpharma

voedingssupplementen en natuurlijke huidverzorging

Wie is RainPharma en wat doen ze? Hieronder krijgt u een blik achter de schermen.

Wat wij maken?
RainPharma maakt voedingssupplementen. Ongelovigen draaien al snel bij als ze een tijdje de voedingssupplementen van RainPharma gebruiken. Meer energie en een mooiere huid zijn de meest gehoorde complimenten.

RainPharma ontwikkelde The Rain Diet. Een vermageringsdieet dat het lichaam en de gezondheid respecteert. Wie het goed doet komt nadien niet opnieuw bij in gewicht. En toch werkt het razendsnel, wat erg motiverend is.

RainPharma combineert de voedingssupplementen en RainShakes met het huidverzorgingsprogramma van A tot G. Natuurlijke huidverzorging die elke huid na maximaal 2 maanden exclusief gebruik weer in balans brengt. Nieuwe cosmetica, zonder onwetenschappelijke claims of ongezonde ingrediënten.

Ontdek nu ook het nieuwe gamma natuurlijke badproducten!
Elk badkamermoment -hoe kort ook- wordt een puur, natuurlijk verwenmoment met de aromatherapeutische bodylijn van RainPharma. Er zijn zacht schuimende douchescrubs op basis van zuiverende klei, doucheoliën die op de huid in een melk veranderen, stimulerende scrubs met suiker, smeuïge hand- en voetencrèmes, lichte bodylotions, voedende massageoliën,… Elk product uit deze verzorgingslijn bevat een magische mix van essentiële oliën. Kleurstoffen, sulfaten, minerale oliën, siliconen en synthetische parfums staan op de zwarte lijst (en niet in de ingrediëntenlijst).

Met geavanceerde formules die voor bijna 100% natuurlijk zijn, gaat het huidverzorgingsgamma terug naar de essentie van wat de huid nodig heeft om er stralend en gezond uit te zien. Volg het huidverzorgingsprogramma van A tot G en ontdek de producten met de mythische krachten van broccoli.

Hoe wordt een product ontwikkeld?
Eerst is er het idee. Aan elk idee stellen we twee eisen. De eerste eis is: Hoe kunnen we een product maken dat beter en kwalitatiever is dan bestaande producten in hun soort? De tweede eis is: Is het idee geloofwaardig? Zal het product daadwerkelijk doen wat er wordt beloofd? Want met al die hocus pocus in reclames, daar lachen we een beetje mee.

Vervolgens worden specialisten aangetrokken. Mensen die bekend staan als zeer deskundig in hun vakgebied. Dan is het tijd voor stalen en productietechnische aspecten. Die stalen worden dan weer kritisch beoordeeld door andere specialisten. En zo gaat de bal een hele tijd op en neer. Eens de kogel door de kerk is en we zeker weten dat we een top-product op tafel hebben, dan moet nog heel het wettelijke aspect geregeld worden. En natuurlijk moet het product ook geproduceerd worden. En dat product heeft een verpakking nodig.

In het algemeen duurt het 3 jaar. Van idee tot afgewerkt product. Wij gaan niet over één nacht ijs. We zijn gestart in 2006. Het eerste product rolde in januari 2010 van de band. Dat was de officiële start.

Hoe promoten we het merk?
Niet. We hebben ons voorgenomen niet op beurzen te gaan staan, geen handelsvertegenwoordigers in dienst te nemen, niet te goochelen met constante kortingen en journalisten of bloggers niet te bombarderen. We zijn wel actief met digitale nieuwsbrieven. We willen werken van onderuit. Gewone mensen die van onze producten houden en het doorvertellen. Kwaliteit bewijst op de lange termijn zichzelf. Die aanpak moet natuurlijk nog bewezen worden. Maar wij denken dat we op goede weg zijn.

Wie is het cliënteel van RainPharma?
Meer en meer consumenten leren de producten van RainPharma kennen. Spontaan. Ondertussen mogen we enkele belangrijke families, topkoks, sporters, televisiefiguren en bekende reclame-mensen tot onze overtuigde en trouwe klanten rekenen. Met hun namen zullen we nooit uitpakken. En iedereen betaalt dezelfde prijs. Men gebruikt onze producten omdat men overtuigd is, niet omdat men ze gratis krijgt. We hanteren trouwens erg eerlijke prijzen voor de geboden kwaliteit en de zorgvuldig uitgekozen ingrediënten.

Waarom vertellen we dat we van België komen?
Omdat het zo is. Onze producten worden zowel in België ontwikkeld als geproduceerd. Niet met lage lonen. Niet door kinderhanden. Investeren in de lokale economie.  Weten met wie we werken. Van elk ingrediënt kennen we de leverancier. We kiezen altijd voor kleine partners, familiebedrijven en in het algemeen mensen die nog een echte passie voor hun vak hebben. Belgen zijn vaak veel te weinig fier op wat we zelf maken. Het is voor een Belgisch merk ook vaak veel moeilijker om in nationale bladen te verschijnen, terwijl internationale niche merken vaak met open armen worden onthaald. Het is nu eenmaal onze aard? Misschien.

Wat doen we met de opbrengsten?

We hebben ons voorgenomen om de eerste 5 jaren geen winsten uit te keren en elke laatste eurocent opnieuw te investeren. Niet in reclame, maar in onderzoek en kwaliteitsverbetering. Daar houden we ons aan. Zo bouwen we een sterk merk met veel ‘aanraders’. Onze lonen betalen we natuurlijk wel uit. Maar wees gerust, dat zijn discrete bedragen.

Wat is onze grootste motivatie?
Complimenten krijgen. Meer dan winst maken. Dat laatste komt wel vanzelf. Veel bedrijven krijgen vaak emails met klachten, wij krijgen vooral emails van consumenten die ons spontaan bedanken voor de geboekte resultaten en de hoge kwaliteit van onze producten. Aangezien we allen elke dag moeten werken, kunnen we het maar beter zo prettig mogelijk maken.

Related Projects
Contacteer ons

U kan ons steeds telefonisch bereiken tijdens de openingsuren op het nummer 016 22 07 95 of via dit contactformulier. Graag tot ziens.

agesmart-dermalogicaubertech_serum_bg